Štampanje reklamnog materijala je mnogo više nego izrada flajera i izrada vizit karti. Različiti reklamni predmeti, i to oni sa praktičnom upotrebom vam mogu pomoći da promovišete vaše poslovanje. Tako, vaš logo se može naći na gotovo bilo čemu.
Šta sve može biti reklamni materijal
Izrada reklamnog materijala može uključivati sve od notesa do kućnih setova, pa čak i kišobrana. Dva najzastupljenija oblika za stampanje reklamnog materijala su izrada flajera i izrada vizit karti. Reklamni materijal i izrada reklamnog materijala idu dalje od toga.
Reklamni materijal je sve ono na čemu može da se vrši stampanje reklamnog materijala. Sama izrada reklamnog materijala može da se vrši na notesima, čašama, majicama, USB-ovima, torbama, privescima, baterijama, i notesima.
U nastavku vas upoznajemo sa svakog kategorijom proizvoda pojedinačno.
Notesi i kancelarija
Kancelarijski pribor najčešće uključuje notese, sveske, i drugi materijal za pisanje. Materijali za pisanje poput notesa su fantastični za radna okružena koja odišu profesionalnošću. Imati brend je danas norma, a efikasan način da ga predstavite jeste kroz materijale koje i sami koristite. Sledeći put kada vam neko dođe u kancelariju – sat, reklamni pano sa sloganom koji oslikava filozofiju, ili notes ostaviće jak utisak koji će učiniti da vaše poslovanje izgleda profesionalnije.
Tehnologija i USB
Kada razmišljate o tehnici, mislite na ljude koji je najčešće koriste. To su programeri, stručnjaci, i tehničari. Izdvojite se od konkurencije tako što ćete vaše proizvode ubacite u njihovu svakodnevnicu putem brendiranih USB-ova i drugih IT reklamnih proizvoda poput prenosive baterije. Vaš USB ili prenosna baterija može biti prvi korak koji će korisnike dovesti do vašeg poslovanja
Olovke i upaljači
Brendirane olovke i upaljači su klasični reklamni proizvodi. Jeftini su, dostupni, i brzo se dele. Ljudima su uvek potrebni. Kod nas se najviše koriste prilikom političkih kampanja, ali ih zapravo ima svugde.
Dodatna pogodnost olovki i upaljača je u raznovrsnosti modela u našoj ponudi. Ukoliko želite prosečne modele, možete ih lako napraviti i slati. Međutim, ako baš želite da ostavite utisak, možete izabrati kvalitetnije upaljače i olovke.
Sledeći put kada neko zapali cigaretu ili želi da se potpiše, osvojite pažnju svih u prostoriji.
Privesci i alati
Privesci i alati su još jedna grupa klasičnih reklamnih proizvoda. Prednost im je niska cena i dostupnost. Kao i to što nalaze upotrebu u svakodnevnom životu. Privesci mogu biti od silikona, plastike, ili metala. Mogu se kačiti na ključeve ili druge predmete.
Alati su najčešće odvijači i pomoćna svetla, koje će vam pomoći da odradite svakodnevne zadatke. Ljudi vole priveske i alate budući da imaju konkretno mesto, upotrebu, i svrhu u svakodnevnom životu.
Nešto što svakome koristi je pravo mesto na kome treba da plasirate vaš logo.
Kućni setovi i lepota
Kućni setovi su krajnje popularni materijali za reklamiranje. Uključuju šolje, sportske boce, termose, plastične kutijice, ogledala, drvene kutije, setove za vino, i pribor za jelo. Ovi materijali odlično prolaze kod korisnika budući da imaju jasnu namenu.
Praktični su, a njihova vrednost se povećava kada se vaš logo nađe na njima. Idealni su za poslovanja koja posluju sa kozmetikom, kao i za restorane i hotele.
Predstavljaju bonus koji možete pružiti vašim korisnicima, i prijatno ih iznenaditi. Stvorite posebnu vezu sa njima, pokažite im da vam je stalo.
Torbe i kišobrani
Torbe i kišobrani su materijal za reklamu sa specijalnom namenom. Odlični su za promotivne svrhe budući da ih korisnici mogu lako koristiti svakodnevnom životu. Bez obzira da li ste ekološki svesni brend ili kuća hrane – torbice, rančevi, kišobrani, vrećice će dobro doći bilo kome.
Dodajte tome i estetski efekat dobre torbe ili kišobrana. Razlog zašto je ovaj materijal tako uspešan je zato što može da uhvati pažnju i ostavi odličan prvi utisak. I vaše poslovanje bi trebalo da može da uradi isto.
Budite i vi tamo gde idu vaši korisnici.
Tekstil
Tekstil je verovatno najpoznatiji način promocije kroz reklamni materijal. Bilo da su to majice, duksevi, sportska oprema, jakne, prsluci, ili košulje – vaš logo će učiniti da ta prosečna majica dobije neverovatnu vrednost. Tekstil, kao materijal za marketing gotovo da nema zamenu.
Ipak, majice ostaju najbolji materijal za reklamiranje. Možete ih koristiti svakodnevno, potrebne su svakom, i pogodne su za sve vrste printova. Na njih možete staviti slogane, logo, grafike, ilustracije, ili nešto drugo. Definitivno treba da deo vašeg reklamnog repertoara.
Rokovnici i kalendari
Rokovnici i kalendari su standardni reklamni materijali. Kalendari su korisni i imaju estetsku funkciju. Dobar kalendar može da se nađe u kući ili radnom prostoru. Rokovnici su univerzalniji, odlični su kao poklon kada vas neko posećuje, i dobri su za ojačanje brenda.
Kada ih poklanjate korisnicima, znajte da će uvek biti blizu njih. Rokovnik može da probije led tamo gde vaši zaposleni ne mogu. Samo treba da ga ponesu sa sobom na sastanak.
Sada znate šta sve možemo da uradimo za vas. Ostaje samo da uspešnije promovišete vaše poslovanje.
Psihologija korisnika
Korisnicima je glavna potreba da stvore poverenje. Čak i danas u doba digitalizacije, statički prikaz vebsajta im ne uliva ogromno poverenje. Treba im nešto stvarno i opipljivo, nešto što mogu da dodirnu ili vide kod drugog. Na ljude najviše utiče to ako mogu da dobiju nešto, nose sa sobom ili čak i koriste.
Kada im omogućite da koriste proizvode povezane sa vašim brendom, oni postaju vaši najveći promoteri. Reklamni materijal treba da im pomogne u tome.
Cilj reklamnog materijala
Reklamni materijal treba da stvori svest o vašem brendu i kada vi to aktivno ne radite. To mogu biti flajeri, vizit karte, silikonske narukvice za satove, ili silikonski privesci. Šta više, silikonski reklamni proizvodi su krajnje korisni za svrhe marketinga.
Materijali postaju još zanimljiviji kada možete da ih koristite. Kada na njih dodate i mogućnost da će pomoći da komuniciraju poruku vašeg brenda, dobijate nešto za šta korisnik može da se veže.
USB priključak mogu da koriste svakodnevno, a narukvice nose jer dobro izgleda i označava vrednosti koje delite. Privezak je zgodan da im pomogne da znaju da su im ključevi uvek pri ruci. Svaki od proizvoda pored toga što dobro izgleda ima i praktičnu primenu.
Kada je napravljen od silikona, reklamni proizvod traje i može da se koristi duže. To može i da uradi za vas ukoliko naručite svoj reklamni materijal na 011/2457-666.
Izrada reklamnog materijala
Sada kada znate šta sve mogu biti reklamni materijali možete nabaviti neke od njih. Sve što treba da uradite jeste da nas pozovete na 011/2457-666 ili da ispunite formu ispod.